pusying

versi minang

yah, mungkin disikolah saatnyo awak kano ujian. satalah barusaho kareh, untuak mancari bahan skripsi, tarnyato, bahan tasabuik amatlah suliak didapek. apolai dari dosen ambo, alah maminto awak untuak mamahami talabih dulu apo itu yang ka buek jo awak di panilitian besuak.

awak mancubo mancari ka parpustakaan pusek, sampe ka ruang referensi jo ruang tandon sagalo, namun apo yang ambo cari indaklah basuo. makaonyo awak kini agek pusiang, dan tabaok sampe pikiran sagalo, mangakibatkan awak sampe kumek sasak nafasnyo.
yah.. semoga iko adalah ujian bagi kasabaran ambo

versi endon indonesia

yah, mungkin disinilah saatnya saya kena ujian. setelah berusaha keras untuk mencari mbahan skripsi. ternyata, bahan tersebut amatlah sulit didaptkan, apalagi setelah dosen saya meminta saya untuk memahami terlebih dahulu apa itu yang akan saya guat untuk bahan penelitian besok
saya mencari ke perpustakaan pusat, sampe ke ruang referensi juga ruang tandon, akan tetapi apa yang saya cari tidaklah ada, makanya saya jadi pusing, san terbawa ke pikiran segala sampe mengakibatkan sesak nafas saya kumat
yah.. semoga ini adalah ujian bagi kesabaran saya

Tinggalkan Balasan

